Wilt u ons ondersteunen?

Vriendenkring van Stichting De Vrolijke Noot
Voor slechts € 10,00 per maand kunt u zich bij onze vriendenkring voegen.
Wat mag u verwachten voor uw bijdrage? Jaarlijks bent u welkom op een muzikale bijeenkomst, waar deskundigen u op interactieve wijze op de hoogte brengen van de ontwikkelingen rondom dementie. Dit vindt plaats op een stijlvolle locatie, waar u onder het genot van een aangeklede borrel anderen kunt ontmoeten.

Aanmelden kan eenvoudig via onderstaand formulier. Mogen we op uw steun rekenen? Bij voorbaat dank!

Maak een keuze hieronder uit maandelijks, vul uw naam, eventueel bedrijfsnaam en uw emailadres in. Zet een vinkje bij, Hierbij machtig ik …. en druk op de rode doneren knop. U krijgt een nieuw scherm kies uw bank en bevestig uw lidmaatschap van de vriendenkring is maandelijks €10,00.

Vriendenkring SDVN

Bedrag

Steun ons
Draag jij ons een warm hart toe en wil je ons financieel steunen met een donatie? Dit waarderen wij enorm! Groot of klein, elke bijdrage helpt ons om een middag bij mensen die verblijven in een zorginstelling een beetje ontspanning en vrolijkheid te bieden. Met jouw donatie geef je vrolijkheid, ontspanning én kracht. Je kunt eenmalig doneren, op naam of anoniem klik op de donatieknop hierboven.

Periodieke schenking
Stichting De Vrolijke Noot heeft de ANBI status en is daarmee door de Belastingdienst erkend als goed doel. Onze Stichting is geregistreerd onder fiscaal nummer RSIN 817514387. Dankzij onze ANBI-status kunt u standaard uw giften aan Stichting De Vrolijke Noot als aftrekpost bij uw belastingaangifte opvoeren als deze tussen de 1% en 10% van uw verzamelinkomen zijn.

Wilt u maximaal profiteren van het belastingvoordeel over al uw schenkingen aan Stichting De Vrolijke Noot? En uw giften voor de komende jaren goed geregeld hebben? Ga dan een periodieke schenkingsovereenkomst met Stichting De Vrolijke Noot aan. In deze overeenkomst legt u voor minimaal 5 jaar vast dat u een vast bedrag per jaar gaat schenken. Hierdoor is uw bijdrage jaarlijks geheel aftrekbaar van uw inkomstenbelasting.

Door slim om te gaan met dit belastingvoordeel kunt u uw donatiebedrag zelfs verhogen. De belastingdienst betaalt in dat geval mee aan uw gift. Bruto geeft u meer, maar netto blijft u hetzelfde betalen. Voordeel is dat Stichting De Vrolijke Noot meer mensen kan helpen met uw gift.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen
Lijkt het u leuk om vanuit uw bedrijf samen met uw personeel een project te doen bij een zorginstelling in uw omgeving? Stichting De Vrolijke Noot stelt voor u en uw personeel een passend programma samen. Misschien wilt u gebakjes eten en samen zingen, misschien neemt u bewoners liever mee naar het theater, of biedt u liever een concert aan in de instelling zelf. We kunnen samen met u een project organiseren zoals u dat graag ziet.