bach0004
gelebackgr
gelebackgr1

Wordt Donateur
Zorginstellingen hebben vaak onvoldoende budget om een optreden te betalen. Ondersteun het werk van Stichting De Vrolijke Noot daarom met een donatie.Er is ook een mogelijkheid om de instelling van uw voorkeur aan te geven.
Klik hier voor het online donatieformulier.

Stichting De Vrolijke Noot biedt nu de mogelijkheid om direct geld te doneren via deze knop: Donatie knop

Maatschappelijk
Verantwoord Ondernemen MVO

Lijkt het u leuk om vanuit uw bedrijf samen met uw personeel een project te doen bij een zorginstelling in uw omgeving? Stichting De Vrolijke Noot stelt voor u en uw personeel een passend programma samen. Misschien wilt u gebakjes eten en samen zingen, misschien neemt u bewoners liever mee naar het theater, of biedt u liever een concert aan in de instelling zelf. We kunnen samen met u een project organiseren zoals u dat graag ziet.

ANBI-statusANBIFCschaduw
Stichting De Vrolijke Noot heeft de ANBI status en is daarmee door de Belastingdienst erkend als goed doel. Uw gift is fiscaal aftrekbaar tot 125%.

Sponsor evenementen
Ter ondersteuning van ons werkbudget organiseren we een aantal bijzondere concerten. Onderstaand geven wij u een idee van de mogelijkheden. Neem vrijblijvend contact met ons op om deze te bespreken:

Vrolijke Vork Lunch
In samenwerking met Restaurant Cheval Blanc in Heemstede organiseren wij regelmatig muzikale lunches. Iets voor uw relaties?

Vrolijke Voeten
In samenwerking met basisscholen organiseren wij een sponsorloop of -zwemtocht. De leerlingen zoeken sponsoren voor elke verrichte prestatie.

knop1a
knopnl